рэдакцыя спасылкі сувязь |
|
|||||||
філязофіі культуралёгіі літаратуры старонка беларускай гуманістыкі аб'явы: Рыхтуюцца да публікацыі дзясяты (МІЦКЕВІЧ І ДЭКАНСТРУКЦЫЯ) і адзінаццаты (БЕЛАРУСКАЯ ІДЭНТЫЧНАСЬЦЬ) нумары "Фрагмэнтаў", адкрытыя для новых тэкстаў ды ідэяў. Новыя тэксты будуць зьяўляцца ў сетцы па меры зьяўленьня. Свае прапановы аўтары могуць даслаць рэдакцыі часопіса - mailto:[email protected].
новае: 06.09.2002 13.06.2002 01.06.2002 фрагмэнты: "Нашая сучаснасьць прыходзіць да нас пасьля эўрапейскай пост- сучаснасьці, і шмат у чым насуперак ёй. Бо калі эўрапейская мадэрнасьць была спробай прыватызацыі часу, — разьмяшчаючы сябе наперадзе сьвету, яна сам сьвет паставіла ў лінейную пэрспэктыву прагрэсу, — г. зн. часу, вызначанага і кантраляванага эўрапейскай мадэрнасьцю, дык постмадэрнасьць ёсьць усяго толькі сьціплай канстатацыяй немагчымасьці лінейнай чаргі па шчасьце, у якой кожны мае свой нумар (першы сьвет, другі сьвет, трэці...). Гэта прызнаньне таго, што час (і су-часнасьць) у кожнага свой, таксама як свая мова, свой сьвет і свая доля". Валянцін Акудовіч Разбурыць Парыж "Балота — ландшафтны сiнонiм дыскурса. Яно мае сярэдзiну, але не мае цэнтра i канцуецца не межамi, а сутнаснымi разрывамi з зямлёй цi сушай. I хаця балота можа улучаць у сябе выспы, хмызы i азёрцы, аднак яны iснуюць тут не самi па сабе (i не дзеля самiх сябе), а толькi ў якасцi фармалiзацыi i структурызацыi балота як феномена цэлага. Гэтаксама i дыскурс ўтрымлiвае нешта, што ўмоўна можна пазначыць словам “структура”, толькi ягоная структура змацаваная не на статыцы iерархii, а на iнэрцыi вiртуальных актуалiяў, латэнтна сашчэпленых мiж сабой чаканнем апрычонага моманту дынамiкi..." Хасан Гафараў, Юлія Гафарава Іслам: рэлігія Ўсходу ці Захаду? "...ёсць падставы зрабіць выснову, што ўяўленні пра іслам як пра традыцыйную ўсходнюю рэлігію, стабільную і нязменную, не больш чым стэрэатып заходняга мыслення. Іслам дэманструе абмежаванасць схемы традыцыйнае—нетрадыцыйнае, заходняе— ўсходняе. Ужо дагматыка першапачатковага іслама вызначаецца напружаным спалучэннем момантаў традыцыі і “нетрадыцыі”, што ўплывае на працэс станаўлення ісламскай культуры як культуры дынамічнай".
|
СЭМІНАР: Беларускае мысьленьне: генэалёгія, кантэкст, пэрспэктывы ПАСЬЛЯ
АНТАЛЁГІЯ БІБЛІЯТЭКА
СПАСЫЛКІ designed
by M.A.B. Unlimited |